Nejčastější dotazy
U jedné z Vašich nabídek uvádí jiná cestovní kancelář, že pes není povolen. Jak je to možné?
Nabízíme skutečně jen ty ubytovací kapacity, ve kterých psy akceptují. Bohužel mnoho cestovních kanceláří uvádí u svých nabídek nepravdivé informace a to z toho důvodu, že se jim nechce skutečné údaje zjišťovat. Pro mnoho CK nejsou pejskaři ještě stále "zajímavými" klienty a tento údaj berou jako nepodstatný. V podstatě se jedná o to, že v materiálech místního ubytovatele (tedy např. italské nebo chorvatské agentury) není uvedeno, zda v příslušné kapacitě psa akceptují či ne. CK pak pro jistotu uvede, že pes není akceptován a o skutečnost se příliš nezajímá. Často se také stává, že se z roku na rok podmínky změní - tedy ubytovatel, který psy nepovoloval, je povolí, ale někdy i naopak. Některé CK však změnu nezaznamenají a u příslušné kapacity uvádějí zastaralé údaje, které neplatí často i několik let. U naší CA garantujeme, že všechny objekty z nabídky psy akceptují. Výjimkou může být začátek prodeje letní sezony - tedy leden - březen, kdy se sem tam může vyskytnout kapacita, u níž došlo ke změně podmínek - tedy psy již neakceptují nebo omezí velikost psů, se kterými je možné se ubytovat. Všechny tyto změny se snažíme včas podchytit a příslušné kapacity z nabídky odstranit. Na druhou stranu se v naší nabídce objeví i nové objekty, kam můžete se psem. Na rozdíl od všech ostatních CK jsme tu především pro pejskaře, takže jsou pro nás tyto informace prvořadé.
Jak je to s objednáním a s platbou pobytu?
Záleží na tom, s jakým předstihem pobyt objednáváte. Pokud více než 2 měsíce před odjezdem, platíte vždy zálohu - nejčastěji ve výši 50%, doplatek pak 1-2 měsíce před odjezdem (platba doplatku se liší podle pořádající CK). Objednáváte-li pobyt méně než 2 měsíce před nástupem na pobyt, pak platíte většinou celou částku. Po zadání nezávazné rezervace Vám tato platí max. týden, v případě objednávky méně než 2 měsíce před odjezdem max. 3 dny, méně než měsíc před odjezdem jen do druhého dne. Proto prosím odešlete závaznou přihlášku neprodleně po jejím vyplnění, neboť v případě prodlení by Vám mohl být Váš apartmán obsazen. V případě, že přihlášku neodešlete včas, nemůžeme ručit za to, že Vám vybraný objekt neobsadí. Je také možné zaslat nám e-mailem pouze základní údaje o Vaší osobě a o spolucestujících (tedy jména, adresy, data narození, telefon a e-mail objednatele) a smlouvu Vám sami vyplníme a potvrzenou odešleme na Váš e-mail, objednáváte-li pobyt dlouho dopředu, zasíláme cestovní smlouvy i poštou. V každém případě však dbejte na to, aby byla platba odeslána včas, v případě, že ji zasíláte na poslední chvíli, je třeba nám e-mailem zaslat potvrzení o platbě, případně platbu složit v hotovosti přímo na pobočce banky.
Hledám pobyt blízko volné pláže, kam by bylo možné chodit se psem. Můžete mi dát tip?
Pokud chcete mít 100% jistotu, že se se psem dostanete na pláž, volte pokud možno pobyt u psí pláže. Pokud se Vám nabídky pobytů v okolí psí pláže nelíbí, můžete zvolit i okolí volných pláží ať už v Itálii nebo Chorvatsku či Francii. Tam můžeme doporučit pobyty zejména mimo sezonu. V sezoně však často riskujete, že si pláž někdo pronajme, udělá z ní pláž placenou s plážovým servisem a pak budete muset hledat jinou volnou pláž opodál. Podobně je tomu v případě pobytu u jezer v horách, zde jsou často dlouhé kilometry pláží, kam psi nemohou a volné místo, přístupné psům, pak musíte zdlouhavě hledat. I když máme mnoho tipů na pobyty v letoviscích volnými plážemi, přístupnými psům, přece jen se může z roku na rok stát z volné pláže placená a tedy psům nepřístupná.
Mám středně velkého nebo velkého psa. Z jakých nabídek mohu vybírat?
Všeobecně tam, kde je uveden velký pes povolen či velký pes na vyžádání. Tedy je-li na vyžádání, většinou většího psa povolí, ale občas dojde i k odmítnutí a to zejména u zvlášť velkých psů (kolem 50kg a víc), případně v plné sezoně (červenec, srpen). Pokud se Vám zalíbí ubytování v objektu, u kterého je uveden malý pes, ale máte velkého psa, můžete se i přesto zkusit poptat. Zejména mimo sezonu (od dubna do poloviny června a od poloviny září) jsou majitelé objektů v tomto směru vstřícnější, v některých případech psa povolí bez příplatku, jindy za menší příplatek, případně vyšší vratnou kauci. Dobrou radou je také u psů uvádět o něco menší váhu. V místě Vám jej nikdo převažovat nebude a často hodně pomůže, uvedete-li např. u psa, který váží 40kg váhu 35kg. Rozdíl žádný laik na první pohled nepozná, může Vám to ale hodně pomoci, máte-li zájem o ubytování v objektu, kde je velký pes pouze a dotaz. U středně velkých psů pak máme tu zkušenost, že je v 90% povolí i tam, kde je uvedeno, že je povolen pouze malý pes. Váha mezi 15 - 20kg většině ubytovatelů nevadí
Z jakých nabídek mohu vybírat, mám-li 2 psy?
Zde záleží na velikosti psů. Všeobecně čím menší psi, tím širší nabídka. Máte-li např. 2 čivavy či yorkšírky, pak můžete vybírat bez omezení, zatím se nám nestalo, že by nám 2 velmi malé pejsky někde odmítli. Stát se to samozřejmě může, ale právě proto doporučujeme mít vždy zvolenu i náhradní variantu.
Máte-li větší psy, opět záleží na velikosti, doporučujeme vybírat z kapacit, kde je výslovně uvedeno, že akceptují více psů (někde na vyžádání), případně můžete zaslat objednávku na míru, na jejímž základě Vám vhodné ubytování doporučíme. Máte-li pak zájem o pobyt mimo sezonu, zkuste si vybrat 2-3 varianty ubytování, i tam, kde není uvedena možnost pobytu s více psy můžete mít zejména v dubnu, květnu a od poloviny září do října velkou šanci, že Vám psy akceptují. Několik rad - možností ubytování s více velkými psy najdete v rubrice "Pobyty s více psy".
Máme zájem o zkrácený (prodloužený) pobyt na nestandardní dobu (např., 4, 5, 10, 12 dní). Bylo by to možné?
U většiny ubytovacích kapacit je možný výhradně pobyt na 7, 14, 21, resp. 28 dní. U jakékoli jiné délky pobytu je pak nutné si všímat popisu, není-li výslovně uvedeno, že je možný jakkoli dlouhý pobyt, tak to běžně možné není. Výjimečně nám nestandardně dlouhé pobyty povolí mimo sezonu, tedy od dubna do poloviny května nebo po polovině září. Spíš máte šanci, že Vám bude povolen pobyt na více než 7 dní (např. 10, 11, 12 apod.) než na méně (3, 4, 5). V plné sezoně (červenec, srpen) je šance na nestandardní délku pobytu minimální. U hotelů je možnost nestandardní délky pobytu obvyklejší, než u ubytování v apartmánech. Většina hotelů povoluje zkrácený či prodloužený pobyt bez problémů.
Je možné získat více obrázků vybrané ubytovací kapacity?
Většinou ano, na vyžádání Vám je obratem zašleme. V některých případech však máme k dispozici pouze jednu fotografii. Pokud máme k dispozici více fotografií objektu, vždy je automaticky zasíláme ihned po zaslání objednávky, případně tehdy, kdy klient o ubytování v daném objektu projeví zájem.
Nemohu se vyznat v ceníku, jak dlouhý pobyt uvedená cena zahrnuje?
Všeobecně u apartmánů jde o cenu za pronájem apartmánu za týden, ve většině případů je v ceně i spotřeba energií. Co je v ceně zahrnuto, je uvedeno v textu popisu dané ubytovací kapacity. U hotelů je pak uvedena cena za osobu a den nebo osobu a týden. Mnoho klientů mate období, uvedené u popisu, tedy např. je-li uvedeno 5.-26.6. - cena 10.000Kč, tak to znamená, že tato cena platí za týdenní pobyt v daném období. Tedy cena není za třítýdenní pobyt, ale za týdenní pobyt v termínech od 5., 12., nebo 19.6.
Mohu využít vlastní dopravy?
Tato otázka je kupodivu velmi častá, i když se dá odpověď najít hned na několika místech na našich stránkách. Samozřejmě můžete vlastní dopravy využít u všech nabídek z našich stránek. Chcete-li se tedy na dovolenou dopravit vlastním autem, můžete si vybrat jakoukoli z nabízených ubytovacích kapacit (s ohledem na velikost a počet psů).
Mám možnost proplacení pobytu (případně části pobytu) přes FKSP. Je to u Vás možné?
Ano, možné to je. Na konkrétním postupu se s každým klientem domlouváme individuálně, vždy záleží na tom, jak velkou část proplatí zaměstnavatel a jak velkou klient, ale také na výběru konkrétní ubytovací kapacity či termínu pobytu. Především však apelujeme na to, aby nám byly zaslány všechny údaje potřebné k vystavení faktury, tedy nejen údaje fakturační, ale i text faktury, či případné nutné přílohy, které je třeba s fakturou odeslat (např. kopie cestovní smlouvy, potvrzení o pojištění proti úpadku apod.). V případě, že máte o tento způsob proplacení pobytu zájem, informujte o tom prosím již při objednání pobytu. Konkrétní postup pak projednáme s každým klientem individuálně.