Nejčastější dotazy

Co máme dělat v případě problémů, ke kterým v místě pobytu dojde?

 

V případě jakýchkoli problémů v místě pobytu je nutno kontaktovat přímo majitele (místní agenturu) nebo delegáta (je-li přítomen). V případě, že nedojde k vyřešení daného problému, kontaktujte prosím help linku, která je uvedena v pokynech nebo ve voucheru, které obdržíte od pořádající CK. Naše CA nemá oprávnění řešit jakékoli problémy v místě pobytu a nemůžeme Vám tedy ani nijak pomoci. V případě následné reklamace se obracejte výhradně na pořádající CK a to pouze písemně, nejpozději do 30 dnů od ukončení pobytu.

 

Máme zájem o ubytování v apartmánu (vile) pro 6 osob, ale jsme jen 2. Bylo by možné si dodatečně k sobě vzít někoho dalšího pro doplnění apartmánu? Nebudeme pak platit víc?

Pokud si pronajímáte apartmán nebo vilu s větším počtem lůžek, může se s Vámi ubytovat max. tolik lidí, kolik je lůžek v apartmánu. V každém případě musí být tito spolucestující nahlášeni předem, cena za pobyt se tím nijak nezmění, platíte za pronájem objektu bez ohledu na počet osob v něm ubytovaných. Nahlásíte-li dodatečně další osoby, může po Vás ubytovatel či pořádající CK požadovat zaplacení manipulačního poplatku za změny (v řádu stokorun), ve většině případů však poplatek nepožadují, nahlásíte-li další spolubydlící dostatečně dlouhou dobu před odjezdem.
 

Máte nějakou kamennou provozovnu?

Kamennou provozovnu nemáme, prodáváme zatím výhradně přes internet. Vzhledem k tomu, že naši klienti jsou z celé ČR i ze Slovenska, nemělo by její zřízení velký význam.
 

Jak dlouho se běžně drží rezervace?

Rezervace apartmánu či hotelu se běžně drží po dobu 2 pracovních dnů, v případě objednávky 4 a více měsíců předem až 3 dnů. Objednáváte-li však dovolenou méně než měsíc před odjezdem, tak Vám rezervace platí většinou jen do druhého pracovního dne dopoledne. V některých případech se rezervace drží i 7-10 pracovních dnů, jde však o rezervace dlouho před odjezdem (většinou 3 a více měsíců) a je to možné pouze u několika málo ubytovacích kapacit z naší nabídky. V případě, že o rezervaci ztratíte zájem, dejte nám prosím neprodleně vědět. V případě, že nás o změně ve Vašem rozhodnutí neinformujete, blokujete tím možnost objednání ubytování jiným klientům.
 

Jak dlouho trvá vyřízení nezávazné objednávky?

Velmi záleží na poptávané destinaci, všeobecně nejdéle trvá potvrzení u Chorvatska (někdy až týden, dlouhou dobu před odjezdem i 10 dnů), u Itálie běžně 1-2 pracovní dny, podobně i u Rakouska a Francie. Samozřejmě opět záleží na termínu odjezdu, čím více je času do odjezdu, tím déle může potvrzení rezervace trvat a naopak, zbývá-li do odjezdu málo času, bývá objednávka vyřízena většinou obratem. Po potvrzení objednávky Vám odešleme závaznou přihlášku, kterou je nutno v daném termínu zaslat vyplněnou e-mailem, faxem, případně poštou. Upozorňujeme, že v případě státního svátku v zemi pobytu může vyřízení vaší objednávky trvat o něco déle.

Jak dlouho před odjezdem obdržíme pokyny na cestu a cestovní poukaz?

Cestovní poukaz a pokyny na cestu většinou rozesílá pořádající CK poštou nebo e-mailem, ve výjimečných případech CK pověří naši CA zasláním materiálů klientovi.
Objednáváte-li pobyt dostatečně dlouhou dobu před odjezdem - tedy měsíc a víc - pokyny a voucher Vám budou zaslány asi 10-14 dnů před odjezdem a to poštou nebo e-mailem (záleží na zvyklostech pořádající CK). Pokud je neobdržíte ani 7 dní před odjezdem, kontaktujte nás prosím, ihned budeme jejich zaslání urgovat. Bohužel nejsme o rozesílání těchto dokumentů informováni, proto nemáme přehled, kdo již voucher obdržel a kdo ne.
V případě objednání pobytu krátkou dobu před odjezdem se voucher zasílá výhradně e-mailem a to v nejkratší možné době.

Mám zájem pouze o autobusovou dopravu bez ubytování. Bylo by to možné?

Záleží především na termínu. V hlavní sezoně - tedy od konce června do začátku září - jsou většinou autobusy plně obsazené klienty, kteří mají objednaný pobyt včetně dopravy. Šance na zajištění dopravy by byla pouze mimo sezonu - tedy od května do poloviny června a od poloviny září, kdy jsou autobusy většinou poloprázdné. Doporučujeme zjistit si tuto možnost asi 3 týdny před plánovaným odjezdem.

 

Máme zájem o pobyt v apartmánu nebo vile v Itálii. Co není součástí vybavení apartmánu?

V případě pobytu v apartmánu Itálii je nutno s sebou většinou vzít: ložní prádlo, ručníky, utěrky, zápalky na plynový vařič, houbičku na nádobí a přípravek na mytí nádobí. Doporučujeme také vzít s sebou, případně v místě zakoupit šálky či hrnky na čaj a kávu, neboť ve vybavení kuchyně jsou většinou jen velmi malé cca 0,5 dcl šálky, což většině z nás nevyhovuje. Jinak je většinou vybavení apartmánu i kuchyně dostačující - najdete zde dostatečný počet dek, polštářů a nádobí k vaření a stolování. V případě pobytu v oblasti Toskánska, Ligurie a Gargana je v některých případech v ceně i zapůjčení ložního prádla a ručníků. V případě, že tomu tak je, je tato informace uvedena již v popisu příslušné ubytovací kapacity.
 

Je riziko nakupovat u Vás, pokud nemáte kamennou provozovnu?

Všechny produkty z naší nabídky jsou výhradně od seriózních cestovních kanceláří, které jsou ze zákona pojištěné a všechny mají i svoji provozovnu. Snažíme se spolupracovat zejména s těmi, s nimiž máme již z minula dobré zkušenosti. Ty získáváme jednak na základě referencí našich klientů, ale také z celkového jednání pracovníků CK. Navíc většina CK, se kterými spolupracujeme, se specializuje na pobyty v evropských destinacích - nejčastěji jde o Itálii a Chorvatsko, avšak mezi nejčastěji bankrotujícími CK se objevují především ty, které se zaměřují především na letecké zájezdy. Od všech CK vyžadujeme již při uzavření smlouvy potvrzení o pojištění proti úpadku.
Pro Vaši lepší představu, jsme vlastně ve funkci "prodavače", tedy je to totéž, jako když nakupujete v obchodě, kde Vás obslouží prodavač, avšak majitel prodejny je odlišný. Navíc ceny, za které zájezdy nabízíme, jsou shodné s cenami pořádajících CK.
 

Proč máme nakupovat právě u Vás, když nabízíte produkty jiných CK?

V naší nabídce najdete zájezdy od mnoha cestovních kanceláří z celé ČR, které nabízíme za zcela totožné ceny jako pořádající CK. Naše agentura se zaměřuje na cestování se psem, proto je výhodné nakupovat právě u nás, jen na našich stránkách mají zejména majitelé menších psů neomezený výběr, nemusíte se tedy probírat mnoha nabídkami jiných CA či CK, v jejichž nabídce jsou z větší části ubytovací kapacity, v nichž psi akceptováni nejsou. Navíc se snažíme přednostně doporučovat nabídky těch cestovních kanceláří, s nimiž máme dobré zkušenosti především na základě kladných referencí našich klientů.

 

1 | 2 | 3 >>